mandag 5. november 2012




Med november kom mørket,
og med mørket kommer stemningen,
følelsene og den dårlige smaken i munnen,
som november har gitt oss flere ganger.
Frykten ligger der fortsatt,
frykten for at en telefon skal komme igjen.




Vi fikk den for 6 år siden,
og vi fikk den i fjor.
Jeg tror ikke den kommer i år,
og jeg håper at tiden framover kan bli fin.
Selv om jeg gruer meg litt til julen...


Det skjer mye spennende framover, 
heldigvis :)
Det aller mest spennende skjer i slutten av denne måneden: oppkjøring! 
Jeg er supertreig med å ta lappen, jeg vet ;)



13 kommentarer:

Lina sa...

Å, vakraste, finaste Stine! ♥ har ofte tenkt på deg. Ærligheten lenge leve. Eg sett så stor pris på det du deler med oss. Og eg forstår det du beskriv om vonde, ekle minne og kjensler så veldig godt. Ønskjer deg ein så god november som mulig.

stor klem frå Lina ♥

Sissel sa...

Jeg tenker på deg og håper på en fin november for deg! :)
Og lykke til med lappen - jeg har nettopp tatt den selv:) Rakk det før jeg ble 30 da ihvertfall;)
Klem Sissel

Anonym sa...

Klæm..... et nydelig bilde;)

solihjartet sa...

Så trist, har tårer i augene og klump i halsen.

Ord er så fattige når ein mister nokon ein er glad i...

Håpar det likevel vert ei god jul for deg og familien.

Klem :)

Høytrykk sa...

Skjønner godt at november er spesiell for deg... Ikke rart med tanke på det som har skjedd tidligere. Men i år skal november bli fin! Og tenk da, snart kan du suse rundt i bil på egenhånd! Det er forskjell fra buss to ganger om dagen det, hihi. :)

Anne Grete sa...

Hei vennen!! Nydelig bilde... En stemning i bildet som er til å ta å føle på! Forstår veldig godt at det er en ting tid å gå inn i nå, vil bare si at jeg er her for deg om du vil ta en prat..

Klem

Victoria Glosemeyer sa...

Vilken underbar bild och vilken vacker plats du bor på! Jag har haft strul med att ta mig till din blogg förut men nu har jag rensat datorn och det verkar äntligen fungera!
Lycka till med körkortet!
/Victoria

Katla sa...

Jeg håper du klarer å finne gleder og gode stunder i november og i jula. Det er lov å savne og være lei seg, men husk at du gjør det på grunn av det gode som har vært og har gitt deg så mange gode minner.
Lykke til med oppkjøring. Treg eller ei, det er kult å få lappen :)

Klem

Anonym sa...

Stemningsfullt bilde på mange måter!
Ønsker deg en god måned i år!
Lykke til med lappen:)
Sov godt
Klem Merete

MittLilleHjerte sa...

Så herlig innlegg stine:)<3 Du er søt da:) Lykke til med lappen;)
Klem

Fru Andersen sa...

Tenkte på det for litt siden, at det snart er ett år siden du fikk telefonen. At vi trodde det kunne gå bra. At vi håpte det skulle gå bra. Advendtstiden og julen. At det ikke gikk bra i det hele tatt.

Livet er så skjørt.

God klem til deg Stine!

nadja sa...

Du er flink, du Stine! Jeg har ennå ikke tatt lappen! Masse lykke til. Og november kommer til å bli fin, og trist, og så kommer desember, og januar og .. så kommer en ny vår. Og da kan du cruise rundt med vinduet åpent og vind i håret, tenk på det du!

Min Lykke sa...

Tung og spesiell tid for deg - det skjønner jeg!
Håper de fine og gode tingene overveier vonde tanker.
Godklem fra Kristin
Ps: lykke til med lappen:)

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: