mandag 11. juni 2012




Kjøkkenet er ikke blogget så mye,
og grunnet til de er at det
fortsatt mangler sokler
og litt annet stæsj som gjør det helt ferdig.

Men jeg ELSKER kjøkkenet vårt,
det er stort, romslig og et godt sted å være.
Lyse, fine benkeplater,
og ikke minst STOR benkeplass!
Da får man pyntet på benken også :)



Litt "ugress" i blå vaser
ble pyntet opp med her,
før Kari Anne og eldstejenta
kom på besøk i dag...












Tenk å kalle dette ugress a' gitt!?
















Trenger kanskje ikke å si at jeg ELSKER
den nye mellomringen min?!

Fikk en del spørsmål
om pris og hvor jeg hadde kjøpt den,
 og du finner den HER!



PS: Kari Anne hadde med noe kult til meg i dag
- bare vent å se hva det er!

23 kommentarer:

s h i n e d e s i g n sa...

Virkelig lekre bilder du serverer (som alltid!!). Den mellomringen din....hm...den må tenkes på ser jeg! Kunne passet min interesse for detaljer ganske så godt ;-) Håper du har fine dager! Klem

(eddas) sa...

Herlig kjøkken du har...lite missunnelig:)
ha en kos kveld
klemklem

ceciliegrut sa...

Nyyydelig med det mørke vinduet og lampene over benken!


LOVE it

klem

Lillekatt sa...

Hundekjeks er undervurdert!! ;-)

MøbelPøbel sa...

Nydelig kjøkken!Sommerkjøkken:))

Jane sa...

Nydelig kjøkken du har, og jeg synes hundekjeks er nydelig jeg. Kan jo ikke finne på å kalle det ugress :)

Anonym sa...

Hei!
For noen skjønne bilder :) du er så utrolig flink til dette:)
Kjøkkenet ditt er bare herlig
Sov godt

Klem Merete

Ingeborg sa...

Bildene dine er bare så flotte, alltid. Og ugresset ditt er en av mine favoritter:)

Fin ny uke til deg:)

Høytrykk sa...

Nydelige bilder i de fineste StineTrinefarger. :)

At kjøkkenet deres mangler sokler la ikke jeg merke til da jeg var på besøk. Det forteller vel litt om hvor fint det er! :)

Kari Anne Marstein sa...

og jeg som fikk teste mellomringen din! er fryktelig fristet for det var supergøy!! Takk for deilig pai forresten ; )

Unknown sa...

For et herlig kjøkken! Helt enig, hundekjeks er vakre blomster!!! Og veldig bloggvennlige. :) Ha en herlig uke, Stine!

Unknown sa...

Så fin! JEg liker veldig god den fine kjøkken vindue du ha.

Ha en super uke start!
Vicky

Marlene sa...

Åh jeg elsker nærbildene!!
Så vakre!
Fint kjøkken også.
Klem

I en Sving sa...

Her står også en stor ase med hundekjeks på benken. Herlig spør du meg :)

Marianne With Nor sa...

Lekre bilder, lekkert kjøkken!!! Trur eg må sjekke ut ein slik mellomring. Ka objektiv bruker du den på?

Skal ha ein 13 dager gamal prins på fotografering i dag, spennende. Håper han fortsatt søv gooooooodt! Dessverre dårleg lys her idag...

Ha ein fin dag!


Klem

Anonym sa...

Helt enig, jeg elsker hundekjeks. De er nydelige og gjør seg godt på bilder!!!

tonje boganes sa...

Lekkert kjøkken du har, Stine. Og bildene dine er aldeles nydelig. Spennende med den mellomringen, jeg har ikke hørt om den før jeg...

Titt innom meg i dag, jeg har en super giveaway. Gøy om du vil være med å ta lodd:)
Ønsker deg en fin kveld
Klem Tonje

Frida  sa...

NYDELIGT!! Du är rå med kameran Stine!

Älskar dina blommor och färgerna runt dom. Jag är också glad att du köpt den ringen, så att jag får njuta av dina bilder.

Kram Frida

ANETTESHUS.COM sa...

Så koselig !! Nydelige farger!

KLEM KLEM

Gry sa...

Hei Stine -
Og tusen takk for koselig kommentar inne hos meg! Men jammen meg henger du ikke etter på fotosiden du heller da! Fantastiske bilder du har - fortapte meg helt i både makroer av ugress :-) og fantastiske bryllupsbilder fra Italia!!

Klem,
Gry

Brunt sukker sa...

Nydeligt kjøkken ja!!!herlige farger og sååå flotte bilder:))mvh Eli:))

villa casa home sa...

Fantastiske bilder! Går det an å spørre hvilket kamera du bruker? Mvh Gro

Lallabel sa...

I have no words.. so wonderful pics!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: