fredag 22. juli 2011







22.07.11


12 kommentarer:

Høytrykk sa...

Grusomt. Og helt ufattelig.

KROnPRINSESSENE sa...

Vanskelig å finne ord i en slik situasjon...
Nesten som jeg ikke forstår det helt enda.
Også barn da! SÅ trist...
Klem May Helen

Signe sa...

Trist dag i lille Norge i dag ja, bildene fra Oslo er helt uvirkelig og Utøya tragedien høres minst like ille ut :(

Klem,
Signe

Marianne sa...

Nei, ord blir fattige.. virkelig!
Helt grusomt alt sammen; nesten så man ikke klarer å ta deg innover seg.

Martha sa...

Det er så uvirkelig..Så dypt dypt tragisk!!
Et "knippe" flott ungdom...
For en forferdelig dag!!

Klem fra meg.

MineBlom sa...

Norge har mistet nesten 100 ungdom...
Tallet er foreløbig 84...
Nattesøvnen har vært dårlig. Har sittet og fulgt med siden kl. 0500...
Har selv barn som er medlem i FAU, og som brukte å være på utøya..!!!
Tenner mange lys i dag, og hadde jeg hatt en flaggstang, skulle det noske flagget ha svaiet på halv stang...
Hvordan skal vi forklare for våre barn, hvordan EN MANN kan gjøre så mye VONDT OG ONDT...og HVORFOR?????

Therese sa...

Nei, det er virkelig ikke lett å finne ord på dette. Og hvordan skal man forklare dette til de barna som faktisk skjønner noe av det? Fryktelig tragisk og en vond dag å våkne til :(

Men jeg måtte trekke på smilebåndet når jeg leste kommentaren til minstemann da. Jeg er glad min lille er så liten at han ikke oppfatter det som skjer enda, samtidig blir jeg fryktelig lei meg fordi han skal vokse opp i denne verdenen også. Vi får oppdra barna våre slik at de blir motvekten til alt det ondskapsfulle som eksisterer i denne verden.

Hildemor sa...

dette er helt uvirkelig, forferdelig,
mine tanker går til alle rammede.

Johanna Stålros sa...

All kärlek till er idag. Kram Johanna♥

MineBlom sa...

Her er ord fattige..men tanken og omsorgen for våre medmennesker så viktig!!
MineBlom

Lillekatt sa...

Uvirkelig!

Nina sa...

Hjertet mitt er knust og hjernen lammet ved tanken på de har mistet datteren sin eller sønnen sin, en søster eller bror, et barnebarn, en god venn, en mamma....under slike uforståelig handling.

De skal ikke ha mistet livet sitt forgjeves. Norge (og verdenssamfunnet) må gå videre, ganske mye mer "sårbare", men sikrere enn noensinne over at det viktige i livet er å vise og kjempe for respekt, medmennesklighet og kjærlighet.

<3

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: