søndag 5. juni 2011



en flott Wik og Walsøe vase!

Premien etter NIBs festbord-2. plass har kommet!







Den er så utrolig flott!!
Også så STOR.






Pallene er vår midlertidige verandadør-trapp
Eller vår mini-veranda om dere vil ;)







Jeg lader opp til både Lidyll sin polkadot-utfordring
Kommer snart!





Snart får jeg besøk - kan dere gjette av hvem?

Dette er andre gang jeg får besøk av en blogger.
Søsteren hennes skal også være med, og de til sammen fire guttene deres.
Disse søstrene har starteten veldig fin butikk sammen, en butikk som er litt spesiell.
Ikke med tanke på hva de selger, men hvem de selger til.
Noen som klarer å gjette?





13 kommentarer:

Størstepia sa...

Kan det være _GuttelusMarianne?:-)
Misunnelig på vasen din altså - den står høyt på ønskelista!!
Ha en strålende søndag!
Klem fra størstepia

Mie fra Mies Mirakler sa...

Aner ikke hvem du får besøk av, men gratulerer med den nyyyydelige vasen :) Ønsker meg også en sånn, og tekopper, og mugge, og tja, det meste i det serviset ;) *♥*

Marianne sa...

En velfortjent og nydelig premie!

Tipper du får besøk av Marianne og Guttelus-søstera jeg! Du får hilse hvis jeg har rett :)

Kine sa...

Guttelus?:)

Vigleik sa...

Heisann og gratulerer:)

Jeg syns Alvevasen er tøff og dekorativ. Skulle ønske jeg hadde en fullt kaffeservise fra Wik&Walsøe.

Ønsker deg en knallbra søndag.

Lillekatt sa...

Knallfin vase, gratulerer med premien :-)

Nora sa...

Aner ikke hvem det kan være, er fersk på blogging. Kjempefin premie du har, er veldig fan av wik&walsøe. Har fire krus selv som jeg er veldig glad i. Vasen er på ønskelista:)

Fin blogg og vil gjerne følge den om jeg får lov:)

ReVinyl sa...

Den vasen er bare så lekker alså! Jeg er helt forelsket i den serien fordi om jeg faktisk ikke har noe av det her hjemme. Blir kanskje en ordnings med det etterhvert...

Gleder meg til å se utelivet hos deg ;) Klæm

Mamma på Hvaler sa...

Hei Stinemor :) Tenkte at det var guttelus du fikk besøk av jeg også!? Så fin vasen er, tipper du ønsker deg mer i denne serien..siden de er fra Fredrikstad/Hvaler er det jo litt ekstra gøy! Håper fotograferingen gikk fint i går, snakkes en annen dag.. Så koselig at du liker peoner, det var yndlingsblomsten til morfaren din..jeg la på 3 peoner fra Simen, deg og meg på kista hans... Klemmer fra mamma!

Gode ønsker sa...

Fin premie du har fått, tøft når det blir litt size på saker og ting. Så velfortjent at du fikk premie- bordet du dekka var nydeligt!

Unknown sa...

Kjempefin den vasen ♥ En slik en ønsker jeg meg og, og noen søte skåler/telysestaker i sammme... nydelig...

Klem line

Louise sa...

Nydelig vase!
Gleder meg til å se innleggene du har på gang:-)
Ha en fin søndagskveld.

Fauna design sa...

Du har vunnet en ABC plakat :-) Send meg en mail med adressen din så får du den i posten!

Skikkelig vinnerlykke du ser jeg, det var en kjempefin vase!

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: