søndag 9. januar 2011






Jeg blir med på Norske Interiørbloggers konkurranse som arrangeres månedlig,
der temaet denne gangen er BARNEROM.


IMG_4724 IMG_4728




















Den supersøte tapeten er helt fersk fra Danmark og butikken Retrovilla.




Vi har ikke flyttet inn i huset ennå, så Lillegutts rom får
dere ikke se nå. Men her er et rom jeg har laget
“for” min niese…



IMG_4748 IMG_4814




















Sengen ble kjøpt på loppemarked i høst. Les mer om dette loppemarkedet her.
Putene og bambien i sengen er også bruktfunn.
 



….med utgangspunkt i dette bildet, tatt for 4,5 år siden,
da hun smakte på is for første gang.



827



En stolt tante (altså jeg) foreviget øyeblikket, og brukte seinere bildet i
en eksamensoppgave, der jeg redigerte bilder med inspirasjon fra Pop-art.



IMG_4841




IMG_4843 IMG_4845



















Settekasse som jeg har malt og dekorert, og de er til salgs i min epla-butikk.
Diverse pynt funnet i bruktbutikker/på loppis. Skyen på toppen er laget av Moia.




IMG_4727 IMG_4731




















Begge lampene er loppefunn!
Den oransje fant jeg på dette loppemarkedet og den med prismer på dette loppemarkedet.





IMG_4736 IMG_4777



















Stolen er kjøpt på finn.no sammen med resten av en stor spisestue til en billig penge.
Den er malt og trukket om av meg. Det søte stoffet er kjøpt på Fabric Rehab.
Nydelig Blafre-matboks fra LykkeFryd.no.




IMG_4737Det nydelige lilla vatteppet er funnet i en bruktbutikk.




IMG_4832 IMG_4833 



















Smykketreet er kjøpt på Urban Outfitters i København. Den søte kofferten er kjøpt i samme by,
men i den heeerlige butikken Mini ministeriet (min favorittbutikk i Køben).
Skohyllen ble kjøpt på dette loppemarkedet. Hylla har jeg malt og
festet voksduk i rommene slik at den skal tåle skittene sko.



IMG_4734 IMG_4762 IMG_4766













Knagg fra Notre Dame i København. Sengen er en vokseseng, praktisk!
Nydelig heklet oppbevaringskurv fra ellos.no.


|Alle bilder tatt av meg|


Lykke til, alle som er med i konkurransen!




NEW Underdel til blogginnlegg

37 kommentarer:

nadja sa...

åh, som alltd. en fryd for øyet.

Unknown sa...

Så masse fint!!!
Hærlig med alle detaljebildene og, og den tapeten.... djiiiiises!

Lykke te i utfordringen :o)

Inger Johanne sa...

Nydelege fargar - nydeleg rom:-)

Klem

Marianne With Nor sa...

FOR et fantastisk herlig jenterom!!! Du er bare sååå flink. Flotte bilder også, som alltid.

Håper du har hatt en fin helg, det har jeg!

Klemmer og masse lykke til i konkurransen!

Mollie sa...

OH my god, her var det fantastisk fint!!! Wow! HVis dette ikke blir finaleplass så vet ikke jeg ;-) Den senga var så fin, nå fikke jeg lyst til å male min.....var den sånn da du kjøpte den på loppis eller har du malt den? Så mange fine detaljer, stolen, kofferten, vatteppet...mmmmmm liker!

Klem fra Mollie

an-magritt sa...

Disse bildene er de FLOTTESTE jeg har sett, av alle bidragene! WOW!

Du er en enorm inspirasjonskilde!!
Tror du må komme til meg og hjelpe meg med 3 barnerom. Er det greit?

Jeg er SÅÅ imponert! På helt ekte!

BlandetLoft sa...

ÆÆæh! så utrolig fint, sjarmerende, og alt.. Jeg har faktisk ikke ord. Og den tapeten..

Sukkertøy for øyet sa...

...Du har fått deg en ny følger, det er helt sikkert :)
Du har en stor sjangse i denne utfordringen, det er helt sikkert..
Første bildet er helt fantastisk flott.
SUPER inspirerende :)

Svenngården sa...

ååååååh.. Sååå fint!!!
Utrolig gjennomført!

Lykke til! Ser her (også) at jeg får hard konkurranse :D

Ha en flott søndagskveld!

Klem!
Amalie

designhund sa...

så mye vakkert!
jeg må vel få kastet meg på utfordringen jeg også...
blir jo så insperert!

Hanne sa...

Nydelige farger og bilder!

Hjertelill sa...

Dette var virkelig flott!

MøbelPøbel sa...

Sukk* Nyydelig rom! Elsker tapeten og og og ALT!
Klem

Kaptein Biff sa...

såå fint! Likte særlig den oransje lampa som bryter med det lilla og rosa, veldig fint!

Silje/whippetliv sa...

Ja, Kremmerhuset er virkelig knall og jeg gleder meg til å se mer av hva våren har å by på : ))

Du inspirerer utrolig med settekassene og må nok prøve å ordne ei jeg og.... :P

I tillegg ELSKER jeg at du bruker så mye rådyr (og dyr generelt) i interiøret!

Tjohoo! Lykke til i konkurransen med det lekre barnerommet : )) Håper du/dere har hatt ei super helg!

Gode ønsker sa...

Fantastisk fint rom, så dyktig du er å mikse farger og materialer. Heldig tantebarn:-) Dette fortjener virkelig finaleplass, og seier meg veldig enig i at tapeten er fiiiin!!

Klem Kristine

Sheneligans! sa...

Nydelignydelignydelig! <3

SsSsS sa...

Fantastisk inspirerende rom og ikke minst settekassene - de er jo helt nydelig! :)

mali-mo sa...

Så mye inspirasjon hos deg i dette innlegget! Og så mye herige farger. Herlig rom som jeg er sikker på at tantesnuppen din elsker ;) Gleder meg til å se rommet i nyehuset jeg ;)


Ha en flott dag!

Brigg sa...

så utrolig fiiiiiiiiiiiiiiiiint!!! heia deg!:-)

Bringebær sa...

Herlig barnerom!! Liker spesielt godt at det er barnevennlige bruksting i tillegg til at det er fint, f.eks settekassa, oppbevaringskurven og den lille kofferten... Lykke til!

Hva jeg gjør i tillegg til å brodere ja :) Lurer på det selv også noen ganger....Har blitt lærer siden sist + holder på med master i faglitterær skriving. Bor i Oslo med sambo.

Nydelig gutt du har fått! Virker veldig spennende at dere holder på med hus :)

Ha en fin uke kjære du.
Hilsen Ingeborg

s h i n e d e s i g n sa...

Dette var et nydelige rom, heldig er denne jenta! Jeg elsker disse fargene, herlig og inspirerende - tusen takk!

Anne Lise Johnsen sa...

En herlig mix av gammelt og nytt! Fine bilder : )

KATRINES INTERIØR sa...

Kjære Stine! Dette var (er) bare et helt adorable barnerom til en liten (stor) jente. Så nydelig og personlig! Du er utrolig kreativ rett og slett! Vil tro dette kommer med i toppsjiktet. Ha en kjempefin uke. Og ikke minst - godt nyttår!

KATRINES INTERIØR sa...

(jeg mener til ditt tantebarn - stusset litt siden du har en gutt) - heldig hun er som har deg!:)

Eline sa...

Hei! Tusen takk, får håpe ting skjer snart!
Så gøy å oppdage nye blogger, har lest gjennom en del her og må si dette var en utrolig fin blogg. La meg til som følger, jeg :)
Kjempefint rom!
Ha en fin kveld videre.
Eline

Marit sa...

Så nydelig og så inspirerende.

Mammadamen sa...

For et fantastisk barnerom. Gjett om den lille niesa di koser seg der:-D Heldige henne som har ei tante som deg. Jeg er imponert over det du lager! Gleder meg til å se mer!

Karianne:-)

mimmi-leone sa...

Så flotte bilder, lykke til!
Likte forresten tapeten veldig godt!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Sofie Legarth sa...

Åhh hvor ser der bare skøøønt ud!!! Jeg er sikker på du vinder ;-)

Anonym sa...

Du er bare superflink!!
Heier på deg! :D

Sissel sa...

Kjempe fint barnerom! Du er jammen meg flink:)
Vi flytter til Kongsberg, der jeg er fra! Blir godt med litt større tumleplass enn de 53 kvm vi har nå!
Kanskje jeg viser brylupsbildet vårt på bryllupsdagen? Vi er veldig fronøyd med bildet selv. Det er tatt på stranda i Danmark, der hvor mamma er fra:)

Johanne Brekkevold sa...

Lekkert! Fant deg akkurat nå, her var det mye vakkert for øyet:) Må følge videre!

Malin :) sa...

ojojoj! Din lille niese ville ha elsket det rommet! HUn har allerede fylt opp settekassen hun fikk til jul med masse småting, skulle hatt deg hitover for å lage rom til henne vettu! hihi!!

Mamma Tamo sa...

LOVE LOV IT! Elsker lampa, fargene og ALT!
Tusen takk for veldig hyggelig kommentar om barnerommet vårt..
Ha en strålende helg!

Fargebarn sa...

For noen herlige bilder, og for et fantastisk rom. Du er virkelig dyktig, og jeg digger de settekassene dine! :)
Lykke til i konkurransen :)

Lykkefryd sa...

WOW! For et nyydelig rom! Niesen din er jammen heldig...
Og du er veldig flink ;-)
Elsker miksen av bruktfunn og nydelige farger og mønstre.
Og Blafre-kofferten passer jo perfekt inn her... :)
Lykke til i konkurransen!

Klem

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: