tirsdag 10. august 2010

Da vi var i Trøndelag på ferie måtte vi jo
selvfølgelig ta oss en tur til Trondheim.

Og har du vært i Trondheim, men ikke tatt
turen til Bakklandet - så gjør det neste gang!


IMG_2361 copy



IMG_2369 copy 


Bakklandet collage_edited-1




IMG_2374 copy“Sukker” til venstre er en utrolig fin butikk, men den var desverre stengt da vi var der.


En annen morsom og flott butikk er “Pryd”.


IMG_2375 copy



Her finner man mange morsomme og unike ting som er håndlaget:



IMG_2377_edited-1



IMG_2378 copy 


IMG_2400_edited-1 


IMG_2380 copy



IMG_2382 copy


IMG_2383 copy


IMG_2385 copy


IMG_2386 copy


IMG_2389 copy



Kartonglommebok 


IMG_2392 copy


IMG_2393 copy



IMG_2394


IMG_2396 copy


IMG_2397 copy


IMG_2398 copy


IMG_2402 copy


IMG_2403 copy
En ordentlig fin butikk!!!

Ta en titt på nettsiden deres hvis du vil vite mer
om de forskjellige produktene og butikken ellers.
De har også blogg.


Ha en fin tirsdag!


Underdel til blogginnlegg copy

5 kommentarer:

Butikkollektivet Pryd sa...

Hei Stine!
Tusen takk for hyggelig og fin omtale, det setter vi kjempestor pris på :-D Glad du likte butikken, og velkommen tilbake!

Kaspara sa...

Heisan og god formiddag i ruskeværet, Stine!
Så flotte bilder fra Trondheim! Skulle ønske vi hadde hatt tid til et besøk her også, men det ble som sagt ikke noe av denne gang.
Butikken Pryd ser alldeles herlig ut og jeg kjenner det kribler i symaskinsnervene i kroppen.
Tusen takk for koselig mail! Jeg skal sende deg en hilsen via mailen i løpet av dagen.
Her regner, uler og blåser det og er "vær i vika" som min gamle søte mamma sier.
Ha en god dag i ruskeværet!
Klem fra Kaspara

nadja sa...

vært i trondheim uten å si fra??;)
pryd er ett funn, jeg har masse ting som igrid riddevold har laget, 2 kjoler til una og en haug med øredobber til meg. elsk!

ZanZ sa...

Hei hei,
Velkommen skal du være som følger på ZanZ-blog!
Hilsen jentene på ZanZ :)

Kardemomme sa...

For noen fantastiske bilder fra Trondheim! Dette er byen jeg aldri har vært i men ser at jeg så absolutt burde ta meg en tur! Hele innlegget var helt herlig!! Akkurat hva jeg trengte nå..Guuud som jeg kaver på bloggen min!!! Hvor finner jeg Live writer?Høres perfekt ut! Jeg klarer ikke å få bloggen tilbake som den var :( Vet jeg burde ha lagret malen, men skulle være litt kjekkas her fordi jeg trodde det var enkelt :/

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: