lørdag 28. august 2010


På tirsdag tok vi oss en kjapp tur ned
til Danmarks hovedstad!



Collage1


Lillegutt ble igjen hjemme på landet
med bestemor og bestefar…


Kombinasjonen barnefri, København
og hotellopphold kan likes :)


 Collage2_edited-1



Jeg var der (nesten) for èn eneste ting: SHOPPING!

Og Bonden var også der (nesten) utelukkende for
Rosenborgkamp. Og nei, han er ikke trønder ;)





Collage3



Allikevel var savnet etter Lillegutt veldig
stort, særlig når det bare var andre
gangen vi var borte fra han.



Da var det herlig å se den lille, vakre gutten vår sovende i
bilen da vi landet på Gardermoen på torsdag:


IMG_5512 copy


De neste innleggene handler utelukkende om shopping!!!


Første butikk ut er Liebe - følg med!!!


Underdel til blogginnlegg copy

7 kommentarer:

Marianne With Nor sa...

Åh så koselig innlegg!! Fine bilder:) Høres ut som en toppers tur da, shopping i Köben!!

Ha en fin helg videre. Jeg syr gardiner.

Klem Marianne

Kardemomme sa...

Ååå! Gleder meg til innlegg fra Liebes butikk!
Og andre innlegg fra den danske hovedstad! Køben er min favoritt-shoppingby over alle, og jeg blir aldri lei av å være der. Håper jeg får en høsttur dit etterhvert. Pussig dette med loppejakt. Jeg er liksom ikke i lune til å løpe rundt lenger. Har jo snart ikke plass til mer, og ofte kommer jeg hjem med ting jeg kunne unnvært. Og så blir jeg irritert fordi jeg må forholde meg til det, og slite med å kvitte meg med det. men når det kommer en loppishelg med mange loppiser på en gang kan det nok hende at jeg drar. Og ser du meg noe sted MÅ du selvfølgelig komme bortom :)))
Du jeg har forsøkt å legge meg til som følger hos deg, men har problemer. Får opp en feilmelding på at siden ikke eksisterer. Er det meg som kløner, eller er det blogspot tro? Jeg forsøker i hvertfall litt senere. Klemmer fra Kardemomme :))

Kristin sa...

Jeg kunne ikke skjønne hvorfor "bonden" din skulle til Køben for å shoppe...Men så skjønte jeg at det var kamp:)
Bra dere koste dere- det er så gøy å lese alle innleggene dine:)

Allis i Eventyrland sa...

Hurra, gleder meg til shopping-innlegg! :D

Kathrine 'Glimt' sa...

elsker kjøben... :)
gleder meg til å lese om Liebe !

Skal se om jeg får lagt deg til hos meg jeg ;)

Skjerstad sa...

Så trivelig innlegg ;) Søte gutten hadde sovnet ;)
Godt med et avbrekk i hverdagen .Men borte bra hjemme best ;)

Gleder meg til å se hva du har shoppet ;)

Kathrine 'Glimt' sa...

Knappen funket ;) så da følger jeg deg ! hihi
Takk for fine ord ;)
Min lille gutt, Vincent Leon, ble to år 15.08 :)

Han var jo kke noe særlig søt han lille din der han satt og sov i bilen da ... ;) *smelt*

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: