søndag 16. mai 2010

Ååå, som jeg skulle ønske jeg kunne vist fram mitt eget hus snart,
men det ser ut til at det blir “en halv evighet” til.
Imens får jeg vise fram andres flotte hjem, slik som disse, hentet fra 1st Option.
1st Option er et slags firma som representerer vakre lokaler som man kan fotografere og filme i.


Annabels House:

annabels-house_04annabels-house_08annabels-house_05 annabels-house_02 annabels-house_14 annabels-house_16 annabels-house_19



Fullham House:

fulham-house_01  fulham-house_10 fulham-house_07 fulham-house_18 fulham-house_17 fulham-house_11 fulham-house_13 fulham-house_14



Myddelton House:

myddelton-house_06 myddelton-house_04 myddelton-house_05 myddelton-house_15 myddelton-house_08 myddelton-house_13 myddelton-house_12myddelton-house_14myddelton-house_28   myddelton-house_22 myddelton-house_23 myddelton-house_26

Ahhh…herlige hjem!

Hvis du ikke har blitt med på give away’en min ennå – bli med da vel!
Bare trykk HER!


Ha en flott 17. mai-feiring i morgen!

post signature

Bloggunderdel_edited34

3 kommentarer:

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

ojojoj vad många vackra inspirerande bilder du visar. TACK för det! :)

Hoppas att allt är bra.

Ha en flott 17. mai-feiring
KRAM

Denisa sa...

aahhh så mye fint. Drømmer meg bort. Har så lyst på en fin tapet på soverommet vårt, slik som på bilde 6 og 11, men det er så mye fint, at jeg klarer ikke å bestemme meg.
Klem

Stine Marie sa...

Hei Stine! Takk for koselig kommentar på min blogg:) Her var det mye fin inspirasjon!Ha en super dag*

Følgere

Innlegg verdt å besøke:

Søk i denne bloggen

Translate

Fantastiske blogger: